onsdag, maj 03, 2006

Datum satt

Jobbet går bra även om det är väldigt flummigt. Han som skulle lära upp mig stack efter en timme med orden "vi kanske ses på fredag". Då hade jag fortfarande inte fått koll på vilka mina arbetsuppgifter var. När jag då protesterade och frågade vilka arbetstider jag hade sa han "kom 9-10 nån gång när du känner för det och sluta när du tycker att du är klar". Väldigt vagt. Så jag jobbar ungefär 2 timmar per dag med att plocka i ordning på blomavdelningen på coop, vattna och färgkoordinera etc. Bättre än inget säger jag, några slantar extra blir det väl i kassan =)

Fikade med Karin igår. Vi varierade oss och gick till Cioccolata. Det är inte Steves, så enkelt är det. Vi har bestämt oss för att prova lite olika ställen innan vi satsar helhjärtat på Steves, men jag tror nog att det är där vi hamnar i slutändan.

Och nu vet jag äntligen när jag nästa gång för röra mig utanför Sveriges gränser. Den 22 juni bär det av till Mostar, Bosnien för att se Dejas hemland och sedan blir det en liten ö-luff i Kroatien innan jag åker hem igen den 15 juli. Tre veckor blir det den här gången. Känns bra! Skoj att komma iväg igen!

Flashiga campingsstolar till Sweden rock har också införskaffats. På coop forum med Sofies medmera-kort :P

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar också Steve. Alltså Steve Sanders i Beverly Hills. Jag vill vara lika manlig som honom, men det faller på att jag saknar hans blonda och krulliga hår. Hans blixtrande leende har jag inte heller. Jag är inte alls som Steve.

4/5/06 14:14  
Blogger Lilith said...

Haha, ditt hår är ju faktiskt betydligt snyggare än hans gula svinto så du behöver nog inte oroa dig över det. Men han är faktiskt rätt macho.

4/5/06 15:49  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se