onsdag, april 26, 2006

Shoppingrunda

Igår fikade jag med Karin. Av nån anledning spelar det ingen roll hur dags vi träffas, vi sitter ändå kvar till Steve's stänger :P Igår träffades vi innan fyra och satt ändå kvar tills de stängde vid 22.00. Trevligt, trevligt! Så det ska vara. Så vi har gjort tisdagar till våran fikadag nu. =)

Anställningsintervju idag då. Skoj! Tycker det är kul. Intervjun gick kanon och mannen som intervjuade mig sa att han skulle bli förvånad om det inte ringde nån till mig på fredag och erbjöd mig tjänsten. Så på fredag kommer jag sitta på nålar. Men han var så himla positiv så jag hoppas jag får det. Hoppas hoppas hoppas! Orkar inte sitta sysslolös om dagarna.

Deja följde med till Norrköping där intervjun hölls. Vi åt på gu va gott (mums) och sedan shoppade vi tills stan stängde vid sju :P Har köpt fem nya böcker. Var i min älskade bokaffär. Allt är så oförskämt billigt där. Kvarnen & korset och Sabina av Vibeke Olsson (handlar om antiken, verkar jättespännande). Emma av Jane Austen. Pojken som inte fanns av Dave Pelzer. Magikerns dotter av Marion Zimmer Bradley. Fem böcker för 75 kr. That's the way I like it =) Så blev det en pushup-bh som heter duga. Riktigt effektiv sak! Samt en råläcker bikiniöverdel. + ett litet nagellack som jag plockade på mig vid kassan av nån outgrundlig anledning då jag ALDRIG har nagellack. Det blev även två par strumpor samt ett sött set med grytlapp, grytvante och kökshandduk med sommarfräsha apelsiner på. Det är såhär det går när man shoppar med Deja. Helt plötsligt står man där med nävarna fulla med kassar. En riktig toppendag, med jättefint väder. Och jag tror att jag äntligen börjar friskna till igen. Så imorgon ska jag till gymmet och ta igen för de dagar jag varit sjuk nu.
Bloggtoppen.se