söndag, maj 07, 2006

HulkLilith

Igår var jag på Bosses med Karin och Marcus. Satt i domkyrkoparken och förtärde den ackompanjerat av musik från Karins sprillans nya flashiga laptop (Jag är inte avis, jag lovar). Satt där i flera timmar med en liten avstickare till systemet varefter Marcus åkte hem för att gömma all sin värdefulla öl antar jag. Karin och jag satt kvar i flera timmar. Fick cykla direkt till jobbet från stan. Underbart härligt. Nu är det nästan sommar! Värme, glass och lättklädda människor på varje grön yta i stan. It's all good =)

Arbetsledaren tror tydligen att jag är byggd som hulken eller något då jag blev ombedd att bygga om hyllorna i vagnarna. Det var betydligt tyngre än vad det låter kan jag tala om. Armarna och axlarna är helt möra.

På kvällen blev det en sväng till Deja. Kikade på Populärmusik från Vittula och tittade på lite grejer inför resan. Bland annat försöker Deja lära mig namnet på alla hennes släktingar och vänner jag kommer träffa. Det enda namn jag kommer ihåg idag är hennes relativt snygga vän Adnan. Problemet är bara att de kallar honom för något helt annat, halvt omöjligt att uttala. Så fanns det nån Sladja. Sedan tar det stopp.

2 Comments:

Blogger Deja said...

hahaha...du är så rolig, jag pratade med mormor idag och sa att du skulle komma, hon e så vimsig och sa roliga saker så jag skrattade halvt ihjäl mig. Vi kallar honom Cile

7/5/06 19:22  
Blogger Lilith said...

Deja: Ja, det ser jättelätt ut när man ser det skrivet, men när du uttalar det låter det helt annorlunda. Jag är lite skraj för alla dina släktingar. Men det lär bli underhållande iaf =)

Lak: So are you honey! Ses imorrn! Domkyrkoparken och Steve's ftw!

8/5/06 00:26  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se