tisdag, februari 14, 2006

1000+ besökare

Ser man på, ser man på! Det är lite folk som kikar på den här bloggen trots allt. Trevligt! =)

Imorgon/idag är första Alla hjärtans dag som jag är singel på fem år. Känns lite lustigt, men har inte tänkt på det förrän idag när jag var och handlade och såg alla gelehjärtan. Ska vara med Deja imorgon så vi får uppvakta varann ;) Får se om hon och jag eventuellt ska planera en liten roadtrip.

Frida ringde idag igen. Det börjar ju närma sig lite för oss nu. En vecka kvar imorgon. Har fortfarande ingen resfeber vilket nästan börjar oroa mig. Varför har jag ingen resfeber? Men Frida hade inte heller någon. Vi kom fram till att det beror på att man inte fattat att man faktiskt ska iväg. Det lär inte sjunka in förrän jag står på Arlanda.

Var förresten och provade bh idag. Vissa gånger har man jordens tur; den första man hittar är billig och sitter perfekt. Så var inte fallet idag. Jag gick igenom Hm's, Kappahls och Lindexs hela sortiment och resultatet är att jag har skavsår på axlar av alla mysko axelband. Dessutom är det störande att olika modeller på bh'ar är olika i storlekarna. En vanlig bh har jag 75D i, en balconette bh har jag 80C i, pushup har jag 75C i. Men sedan varierar det ju självklart i olika butiker också, så jag har 80C i balconette på Kappahl, men på Lindex har jag 75D i den modellen. Till slut blev jag bara sur och gick därifrån. Ingen ny bh för mig idag.

Jag ska i äkta 70-tals anda gå utan bh i fortsättningen. Eller nej, who am I kidding, det ska jag inte alls.
Bloggtoppen.se