lördag, januari 07, 2006

Music and writing = the cure

Det är fantastiskt egentligen vilken effekt musik kan ha på ens humör. Behöver man bli av med lite blues är det bara att dra igång lite ledsam musik och speeddeppa. Istället för att förtrycka känslan får man det gjort men mycket snabbare. Och att skriva av sig tycker jag är oerhört skönt. Har alltid gjort. Har till följd av detta en kartong på vinden med dagböcker i =)
Aja, tänkte bara meddela att jag ältat färdigt nu. Tog bara nån timme. Rätt bra för att vara mig. Jag brukade vara mästerältaren back in the days ;) Nu ska jag sova för imorrn ska jag upp och hämta Swartz och gå på öppet hus på Friskis.

1 Comments:

Blogger L said...

Swartz tackar för träningssällskapet, fler ggr fler ggr! nu jävlar blir det i form!

9/1/06 12:17  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se