söndag, december 25, 2005

Seriöst??

Fick nyss ett meddelande på kamrat.se där jag är online ytterst sällan.
Hej god jul...har du körkort..*ler*

Jag svarade: Hej hej. Japp...why?

Svar: *ler* tänkte om du inte fått några hårda paket av tomten...*ler* då kunde du få av mig...*fniss*

Är det meningen att jag ska falla för det här och be honom att komma hit med sin styva kåtpåle och ta mig hårt??

Utöver detta så har dagen varit riktigt trevlig =) Suttit och diskuterat livet med min ingifta fasters far. Han är 98 år och har upplevt första och andra världskriget, spanska sjukan, elektricitetens ankomst osv. Det var rätt underhållande =) Dessutom skulle han komma med en massa råd om att jag inte skulle misströsta för att jag inte hade nån pojkvän, den rätte skulle komma min väg snart. Det är rätt mycket krut i den gubben, han flirtar vilt med damerna i lägenhetskomplexet, promenerar och skriver sina memoarer på dator (!!).

Hade några nattsvarta ångestögonblick i baksätet av bilen på vägen hem. Som tur är kan man ju knepet att gråta utan att tårarna rinner över eller att någon märker det. Kände mig så hopplöst ensam där för ett ögonblick. Men bestämde mig helt enkelt för att jag inte orkade vara deprimerad idag, så jag förtryckte de känslorna och började nynna med i skräpet som spelades på radion. Och nu känner jag mig nästan helt okej igen.

Haha, skrev till den där killen att jag fått nog av hårda paket. Fick just ett svar på det:
Mmm mitt paket är lite varmt också...Mmm 18 cm långt...*ler*
Seriöst???
Bloggtoppen.se