lördag, december 24, 2005

Lyckans invasion i cynikernas privata sfär

Rubriken uppkom i ett samtal mellan mig och Karin på msn sedan hon avslöjat att hon numera har en pojkvän. Många glada tillrop utbröt vid avslöjandet och efter en stund sa Karin:

LAK säger:
det är fruktansvärt många glada smileysar här för att vara oss :P
Lilith säger:
lyckans invasion i cynikernas privata sfär :P
LAK säger:
haha, exactly!

Karin ska träffa mig nån gång i mellandagarna, det har hon till och med skrivit i sin blogg så det tänker jag allt se till att hon har tid med =) Och jag kanske till och med ska få se nyförvärvet ;)

Nu ska jag nog hoppa i säng och försöka undvika att läsa ut Sushi för nybörjare som jag började läsa igår. Böcker på svenska är värdelöst, går för fort att läsa så det blir för dyrt att underhålla mitt "litteratur"-behov. Men böcker på engelska är mkt dyrare så det går väl egentligen jämt upp.
Bloggtoppen.se