torsdag, augusti 06, 2009

Gåshudsmaterial


Som alla andra blev jag helt förtrollad av den här koreografin. Dansarna är helt fantastiska. Deras teknik och deras passion trollbinder. Dessutom är Kupono ganska trevlig att vila ögonen på.^^ När jag ser Mia Michaels fantastiska koreografier som denna blir jag alltid inspirerad och sugen på att börja dansa modern dans. Men efter förra årets fiasko med jazz-kursen ska jag nog låta bli. Om man inte kan övertyga någon annan om att komma och göra bort sig tillsammans med mig. Hm, får fundera på detta!

Idag har jag jobbat dagen och sedan åkt direkt till universitetet för handledning, som gick mycket bättre än väntat. Känner lite hopp efter den faktiskt. Imorgon ska jag också jobba dagtur, men på kvällen blir det nog en flaska vin med Andrea. Ska bli skönt med helg, trots att jag inte jobbat mycket alls den här veckan. Men sömnbrist har den effekten.^^

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

sover du dåligt? :<

8/8/09 23:31  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se