torsdag, juni 25, 2009

Salsadrömmar

Har blivit så otroligt sugen på att efter examen åka någonstans där jag kan utveckla min dans. Självklart kan man utveckla den överallt, men jag hade velat åka någonstans där det finns ruskigt duktiga instruktörer och varva deras vanliga klasser med ett par privates under någon månad. Hade varit otroligt roligt! För närvarande är jag smått sugen på NY, men det kanske hinner ändra sig ett par gånger innan våren.^^ Men då hade man kunnat gå för Yamulee:

Sedan vet jag att Magna Gopal ger privates inne i NY då och då:

Kanske göra en tur över till Griselle Ponce:

Hade kunnat bli väldigt trevligt. Men vi får se vad som händer, måste lyckas spara ihop lite mer pengar i så fall. Dyrare att åka dit än någonstans i Europa. Får trösta mig med att det snart är Hamburg och att jag igår äntligen fick ledigt den helgen! Har varit lite orolig att jag inte skulle komma loss, men så till slut fick jag byta helg med en kollega. Hamburg here I come!
Nu ska jag dammsuga!

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se