söndag, juni 21, 2009

Salsacrush

Har en ny salsacrush (ie när man träffar någon som man inte kan få nog av att dansa med). Trots att han var on2-dansare och jag inte dansar on2 så var det grymt roligt! För att inte tala om bachatan. Sheeesh! Så nu har jag förälskat mig i att dansa på 2an och det blir följaktligen mitt nya projekt att lära mig. Tänker definitivt stjäla till mig ett par danser från honom i Hamburg. Måste bara lyckas byta bort mina jobbpass den helgen, har inte hört något från min chef angående det.

Nu spelar AC/DC på Ullevi, vilket egentligen är ganska trevligt. Nackdelen är att jag ska upp och jobba snuskigt tidigt imorgon. Lite svårt att somna när fönsterrutorna skallrar av Balls to the walls.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Lars. said...

Balls to the walls är faktiskt Accept....
Var kanske Ballbreaker som skakade dina väggar ? ;)

22/6/09 21:37  
Blogger Lilith said...

Jo, jag insåg också det när jag började nynna på låten häromdagen.

24/6/09 05:40  
Anonymous Lars said...

*s* Jag är ju lite petig när det kommer till mina gamla hjältar AC/DC vet du. =)

25/6/09 21:31  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se