tisdag, juli 07, 2009

Späckat schema

Har börjat inse hur viktigt det är med sömn. Lättare sagt än gjort att sova ordentligt när det är så här kvalmigt dock.

Igår jobbade jag 6.45-16 på Mölndal. Cyklade sedan direkt in till stan för att tillbringa tre timmar med min kontaktungdom på Universeum. Efteråt var jag så trött att jag gick hem och tillbringade tid i mitt egna lilla vakuum. När man bara jobbar med människor behöver man (eller iaf jag) en del tid för mig själv för att reboota.

Idag blir det jobb, följt av promenad med Sofia in till stan och sedan gymmet med Tove. Sedan ska här städas och pluggas för imorgon ska vi ha c-uppsatsdate här. Blir inte mycket semester här inte.^^ Men jag får min helg i Hamburg med salsa för hela slanten så jag är nöjd ändå! Hyrbilen bokad, hotellrummet bokat. Nu gäller det bara att hitta ett par outfits. Har lördagens kirrad, men det är två som fattas. Tror jag ska ta mig en tur på rean i helgen. Är egentligen inte så förtjust i att shoppa, men när det är för ett större salsaevent så tycker jag helt plötsligt att det är jättekul! Nu är det dags att cykla till jobbet!

Etiketter:

Bloggtoppen.se