torsdag, juni 25, 2009

New shoes!


Har nog glömt att visa dessa. Mamma var ju här förra veckan och när vi ändå var ute bland öarna lurade jag ut henne på Tjörn. Tog tillfället i akt och köpte dessa som jag haft ögonen på ända sedan jag såg provexemplaret i början av mars. Hade jag kunnat ha provexemplaret hade jag gladeligen köpt dem redan då, men tyvärr så har jag för små fötter. De beställer tydligen inte in provexemplar i storlek 2½ för då kan ingen prova dem.^^ Dock frångick jag mitt löfte till mig själv om att köpa ytterligare ett par med 5 centimers-klack. Det blev 7 cm istället. Men visst är de fina!? Nu ska jag bara lära mig att dansa i dem.

Nu ska jag slänga i mig något att äta och sedan ska jag åka ut till Hjällbo för uppstartsmöte som kontaktperson. Ska bli kul! Sedan hämta Sara och Rosanna på stan. De ska bo här under helgen för att gå på Metaltown. Blir nog inte mycket sömn för mig när de kommer hem sent och jag ska upp 5 för att cykla till jobbet. Förkyld som en tok, men vila får jag göra nästa vecka.

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se