onsdag, maj 21, 2008

Jobb, jobb, jobb - wonderful!

Känns som jag börjar få lite koll på jobbet. I alla fall på den här avdelningen. Jobbade i måndags och idag och ska även jobba imorgon innan skolan. Trivs väldigt bra! Nästa vecka ska jag gå bredvid på psykos-avdelningen samt gå på självskyddsträning och sedan jobba på den vanliga avdelningen på lördagen. Något jag däremot inte riktigt tagit med i beräkningen är när jag ska hinna skriva tentan. För i helgen är det roadtrip till Sthlm samt mors dag-firande i Lkpg som gäller, nästa helg ska jag flyttpacka och veckan efter det är det inlämning. Men men, det fixar sig i slutändan. Får göra allt i panik sista dygnen som vanligt.^^

Helgen ja! På fredag beger vi oss, fem pers, från Göteborg mot Stockholm i Andreas bil. För att gå på workshop och party med Johnny Vazquez, ett absurt stort namn i salsavärlden. Här nedan kan ni se ett smakprov på vad han har att komma med. Sanslös kille!

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Då förväntar jag mig att jag får se sånadär volter ifrån dig efter workshopen då ;) hehe

21/5/08 22:07  
Anonymous Anonym said...

vi får vinka till varandra genom glasdörrarna i morgon. jag är på 244. kram

21/5/08 22:20  
Anonymous Anonym said...

Nej fem i fem gick jag inte alls upp ju ;) fem i sex skulle det stått. =)

22/5/08 17:03  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se