onsdag, april 30, 2008

Utökad skivsamling

TrackID fungerar nu, trots att killen i kundtjänst inte visste vad det var. För närvarande håller jag på att röja undan det sista inför Sofies inflytt imorgon. Har inte riktigt insett vad det är jag gått med på förrän nu med mindre än ett dygn kvar. Två tjejer på 18 kvadrat. Med helt olika intressen, musiksmak, viljor och dygnsrytm. För att ge ett exempel, sist hon var här utökade hon min skivsamling med Disneyfavoriter och ett gäng Magnus Uggla-skivor. Jag är INTE ett fan av Uggla. Det här kan bli minst sagt kaotiskt!^^
Men det lär bli lika kul som kaotiskt! Lite mer röj och sedan iväg till Club Havanna för att möta upp med Gabi.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

allt ont om uggla! men det ska dock INTE glömmas att det är Uggla som har gjort trubarduren...

1/5/08 10:56  
Blogger Lilith said...

Anna: Det hjälper inte, jag tål inte karln.^^

6/5/08 11:02  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se