torsdag, maj 01, 2008

Arthur från Armenien?

Fick just ett väldigt speciellt samtal. En kvinna ringde från dolt nummer och undrade om jag kände en Arthur från Armenien. Vilket jag ju inte gör. Hon köpte det dock inte riktigt utan fortsatte att förhöra mig. Säkert att jag inte känner honom? Brukar jag inte träffa honom regelbundet? Lockigt hår och skägg? Säker på att du inte träffat honom? Då har han tydligen en lapp liggande med mitt nummer på. Jag har inte en susning om vem han är. Hon var inte glad när hon la på luren. Jag undrar om hon var en sådan där svartsjuk flickvän. Fast sådana finns väl inte på riktigt? Det är väl bara på tv som folk faktiskt ringer nummer från lappar som deras partner har? Hoppas jag i alla fall.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nope, händer faktiskt i verkligheten sånt där.... =)
/Lars.

2/5/08 11:17  
Anonymous Anonym said...

varit full någon gång det senaste Sarah? :P

3/5/08 12:57  
Anonymous Anonym said...

Det var det märkligaste....
"Arthur från Armenien"??? Låter som att det skulle vara The One and Only Arthur från Armenien....

/Annapanna

5/5/08 10:19  
Blogger Lilith said...

Lars: Skrämmande och pinsamt.

Anna: Inte så full, Arthur från Armenien hade jag definitivt kommit ihåg.^^

Annapanna: Precis! Och hon var helt säker på att jag kände honom. Mysko.

6/5/08 11:03  
Blogger Lo said...

det är säkert nån salsakille du dansat lite för mycket med ;)

8/5/08 11:17  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se