måndag, augusti 27, 2007

Eget (trinett)kök

Jag har fått en lägenhet! Med. Eget. Kök. Och. Badrum. Me so happy! Den är bara på 18 kvadratmeter, men jag är nöjd ändå. Är så outsägligt trött på det här stället så jag skulle kunna kräkas. Varför? För att nämna ett exempel på varför: igårkväll när jag kom hem från salsan gick jag ut i köket för att hämta frukt och vatten. Tar två steg in i köket och får foten full med glasflis. Någon har spräckt ett glas, men inte brytt sig om att städa undan mer än de två stora delarna som blev kvar av glaset. Så jag tillbringade kvällen med att peta ut flis ur fötterna med en nål. Så tanken på eget kök, även om det bara är ett trinettkök, lockar väldigt mycket. Inflytt 1 november. Grattis till mig!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis igen =)

Skönt att du äntligen kommer ifrån det jävla stället.

27/8/07 16:03  
Blogger D-C said...

GRATTIS SARAH! Nu får du skapa dig ett hem utan glasflisar.
Kram.

27/8/07 18:08  
Anonymous Anonym said...

Grattis! Inte lätt att få en lägenhet i denna staden hehe.. =P Allt bra annars?? Får ta en fika lr en cider någon dag tycker jag, nu när vi bor i samma stad och allt =)
Kramis!

ps. har skaffat en annan blogg osså, får kolla in den me tycker jag =) insidecharissa.blogg.se

27/8/07 19:41  
Blogger Micke said...

Grattis! Eget kök och badrum kan aldrig överskattas.

Får man undra vilken del av Götet du ska flytta till?

27/8/07 19:48  
Anonymous Anonym said...

Grattis, grattis, grattis!!! =D Har du fått titta på den? Vart ligger den?

27/8/07 20:24  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS!! =) Är så glad för din skull! Kram

27/8/07 22:22  
Blogger Lilith said...

Phille: Tackar. Kanske du tjänar på, så du ska väl vara glad om någon.:P

David: Precis, det låter väldigt lockande!

Ida: Här är det kanon, själv? Ja, det tycker jag absolut. Fult trick med smygreklam.:P

Micke: Jag har också insett det. Längtar redan, oavsett hur litet det är så kommer det vara mitt! Gibraltargatan ligger den på.

LAK: Ska dit och titta på den idag. Han skulle ringa vid lunch. Jag undrar när han äter lunch, klockan är ändå strax halv tre nu. Vill ju se den! Den ligger på Gibraltargatan, du får kolla på hitta.se.^^

Johanna: Thanks sweetie, syns imorrn!

28/8/07 14:26  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se