söndag, juni 10, 2007

Underbara Norje!

Jag har inte dött, jag lovar. Har haft ett par fantastiska veckor. Den senaste nere i Norje på Sweden Rock Festival, följaktligen har jag inte haft tillgång till nät för att kunna blogga.
Jag ska berätta allt spännande, roligt och härligt som hänt, men nu ska jag packa alla mina pinaler en gång till för imorgon bär det av till Stockholm och därefter till USA. Ska rapportera så fort jag får tillfälle. Förhoppningsvis ska jag lyckas skriva lite resdagbok under resan, får se hur pass mycket tillgång till nät jag får. Är du nyfiken så är det bara att gå in på backpacking.se och söka på Lilith.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

GUMMAN!!!!! :)
Massor av ha-en-skön-sommar-kramar från mig till dig och hoppas nu att USA-resan blir riktigt lyckad!
I will tell you some skvaller, I promise! ;)

Puss å kram!

/Wanda - nu i nykter upplaga

10/6/07 22:07  
Blogger D-C said...

Oh så spännnade! Blir det inga nätapporter får du berätta live när du kommit hem.
Kram banan.
/D

11/6/07 11:36  
Blogger Lo said...

Önskar dig en riktigt härlig resa! Hoppas du hittar många bra salsaställen också! :) kram!

14/6/07 17:36  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se