måndag, maj 28, 2007

She's done it again

Har fortfarande inte fått min hyresavi. Trodde den skulle komma idag, men posten kom och den var fortfarande inte med. Gick in på SGS hemsida för att gå in på min hyresavi där. Då ligger deras hemsida ner. Ringer till deras huvudkontor och de försöker koppla mig till hyresavdelningen. Då ligger deras linje nere. "Var vänlig återkom senare." Ringde Länsförsäkringar under tiden, hamnade i kö och fick sedan svara på en massa ovidkommande frågor för att få försäkringsvillkoren inför resan. Ringde åter igen upp SGS. Blev kopplad till hyresavdelningen. Fick där tala med en kvinna som tog min adress och skulle fixa ett OCR-nummer åt mig så jag kunde betala. Efter lite knappande harklar hon sig innan hon dröjande säger: "Men...du har ju...10 månaders-hyra. Du betalar ingen hyra i maj och juni."

Ibland måste jag ju bara skratta åt mig själv. Kämpat som en stolle för att få betala en hyra som inte ska betalas. Yeah, that's me alright!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha, duktigt Sarah ^^ Fast man kan ju inte påstå att du är något annat än en väldigt bra hyresgäst. =P

28/5/07 16:46  
Blogger Lilith said...

Skicklig som få! That's my point exactly!:D

28/5/07 20:30  
Blogger D-C said...

En hyra som inte ska betalas?? En sån skulle jag gärna vilja ha nu!

29/5/07 15:30  
Blogger Lilith said...

Bara att flytta in i min korridor. :P

10/6/07 21:47  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se