lördag, juni 30, 2007

Mjaaaaaaaaaaaauuuuuuu!

Har precis lyckats koppla in mammas dator i nya lägenheten. Förvånansvärt nog lyckades jag på första försöket och allting funkar. Ska bara koppla in skrivaren också så är det klart. Möbleringen i nya lägenheten har hon ändrat sig angående för tredje gången. Jag börjar bli trött i axlarna.
Pongo förbarmade sig över mig så jag får skjuts hem till Göteborg. Så får jag med mig allting och slipper och vänta en månad på att få se hälften av mina grejer. Skönt att slippa släpa allting på Swebus för det är inte nådigt med saker jag har. Trött är jag också. Invicta började nämligen löpa i natt. Jag hade glömt bort det ljuva, genomskärande, ihärdiga ljudet av en katt som löper. Men nu har jag det färskt i minnet.^^

Har förresten sökt en massa lägenheter. Hoppas jag får någon av dem. Jag vill ha ett eget kök! Eller ett kök där alla vet vad poängen med disktrasa och sopnedkast är.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller tummarna att du hittar en schysst lya. :)

/Wanda

1/7/07 11:04  
Blogger Micke said...

Tröttnat på studentrum? Jag hade turen att slippa prova det... Lycka till!

1/7/07 20:04  
Blogger Lilith said...

Wanda: So do I! Trött på det här nu.

Micke: Onekligen. Gillade det från början. Men det blir tröttsamt fort att inte få ha sina saker ifred och att två timmars städning är ogjord en timme senare.

2/7/07 18:11  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se