torsdag, juni 28, 2007

Någon som är sugen på en fika?

Det är den här delen jag inte gillar med att resa. Att komma hem och vara så fruktansvärt rastlös som jag blir varje gång. Det bara kryper i mig. Idag har jag FRIVILLIGT lagat maten, diskat, packat mammas kartonger, skrubbat ur alla köksskåp invändigt, varit och handlat shotglas och böcker (4 shotglas och 4 böcker för 50 kr), fikat hos Pongo, renskrivit listan med alla mammas vinylskivor, hämtat saker på vinden och jag är fortfarande rastlös. Bokade biljett hem till Gbg förut. Åker hem på söndag morgon. Har en dejt med Gabriela på Liseberg kl 16 för lite snack innan salsan som håller på till midnatt. Jag lyckades även få ett jobbpass på tisdag så då blir det 8 timmar jobb. På onsdag blir det ladystyling-kurs på kvällen. I övrigt är jag helt fri de kommande två veckorna och väldigt rastlös. Har ni saknat mig? Se då till att ta en fika med mig när jag är hemma - jag har ju saknat er också!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Micke said...

Lördag i Linköping?

29/6/07 09:35  
Blogger Lilith said...

Har tyvärr för ont om tid, måste hjälpa mamma med det sista av flytten idag. Men du kanske har vägarna förbi Götet något i sommar?

30/6/07 07:19  
Blogger Micke said...

Troligen blir Götet obesökt i sommar, i alla fall före du åker till Thailand. Någon annan gång kanske...

30/6/07 09:28  
Blogger Lilith said...

Ajdå =/ Får se till att ta det någon gång i alla fall. Hade varit kul att träffas.

30/6/07 10:25  
Anonymous Anonym said...

Fika och en och annat tur till playan kanske? :) Är i full färd med att dansa soldansen för att få tillbaka den förbaskade soljäveln som hela tiden smiter undan!

C ya!

/Wanda

1/7/07 11:03  
Blogger Lilith said...

Det tycker jag låter som en alldeles fantastisk idé! Kanske ska ägna mig åt lite soldans jag med så kanske vi får ökad effekt?

2/7/07 18:09  
Anonymous Anonym said...

är det så här man blir miljonär, genom att köpa 4 glas för 50 kr? :)

2/7/07 21:27  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se