torsdag, juni 28, 2007

*insert catchy title here*

I'm back ya'll! Hann ni sakna mig? Tveksamt.^^ Kom hem igår efter många långa timmar på flyg. När vi landade i Sverige klockan halv nio på morgonen var klockan halv tolv på kvällen för min kropp. Då hade jag redan varit vaken i 20,5 timmar. Och dagen hade precis börjat. Var så trött att jag kände mig fysiskt sjuk eller möjligtvis riktigt, riktigt bakfull. Efter att ha varit vaken i 25 timmar sov jag en timme. Höll mig sedan vaken till elva på kvällen när jag däckade och sov som en död tills idag. Idag känns det mycket bättre, men det känns i kroppen att klockan egentligen snart är sex på morgonen. Nu hjälper jag mamma med flytten. Välkommen tillbaka till vardagen. Har fått ett jobbpass på tisdag också. Bär av hem till Göteborg antingen på lördag eller söndag.

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Micke said...

Självklart vi saknade dig!

28/6/07 18:25  
Blogger Lilith said...

Alltid kul att höra!=)

28/6/07 23:33  
Anonymous Anonym said...

Hallå stumpan! Gött att du är hemma. Ja, det där med jetlag är fan inte roligt. Då tar vi en fika till veckan då? :)

/Wanda

1/7/07 11:01  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se