onsdag, maj 23, 2007

Not a big fan of early mornings

Kickbox-Anna ringde igår och undrade om jag inte ville följa med till havet och ha picknick. När jag sa att jag skulle jobba lovade hon att tänka på mig när hon låg och fick en grym bränna. Snällt av henne, inte sant?^^ Snart dags att pallra sig ut till spårvagnen och åka till jobbet. Har varit vaken i flera timmar redan. Sömnlöshet är värdelöst. Nu ska jag jobba i nio timmar och sedan åka raka vägen till salsan för 2½ timmes lektion. Kommer nog däcka tidigt ikväll.
Hade lektion och var och socialdansade igår. Jätteroligt, men jag måste verkligen öva på att dansa i klackar. Jag är så ovan vid det så jag tappar lätt balansen när killarna ska prova en massa nya flashiga grejer. Frågan är bara när man ska hitta tid till det. Aja, nu bär det av till jobbet!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger D-C said...

Tidiga morgnar är djurplågeri! Vad har du för morgonrutiner?

24/5/07 02:29  
Blogger Lilith said...

David: Helt sant, djurplågeri är vad det är! Mina vanliga dagar går jag upp en timme innan jag måste gå hemifrån. Första halvtimmen klär jag på mig, petar i linser, fixar iordning mig i övrigt, packar väska osv. Andra halvtimmen äter jag frukost i lugnt tempo framför datorn där jag kollar bloggar, mail, forum osv.
De dagar jag inser att jag inte kommer hinna få mer än fyra timmars sömn ställer jag klockan på en kvart innan jag måste gå, upp, klä på mig, linser, tandborstning, smink och sedan ut genom dörren. Själv?

24/5/07 22:59  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se