fredag, maj 18, 2007

Fötter i profil

Onsdagen på Oceanen var fantastisk! Det var brist på tjejer så man hann inte sitta mer än några minuter på hela kvällen. Hade kanonkul! Jag och Gabriela var bland de absolut sista som gick.

Gårdagen på Takterassen Henriksberg var det däremot brist på killar så det var lite huggsexa om dem.^^ Har aldrig varit där tidigare. Vilken fantastisk utsikt man hade över Göteborg. Måste gå dit och äta någon gång. Toppenmysigt ställe! Här är jag på väg till Henriksberg:
Idag har jag fått mina salsaskor. Har dansat lite i dem här hemma. Det är rätt stor skillnad att dansa med klackar. Ska inte ha dem när vi går ut ikväll, då bryter jag anklarna. Ska ta en premiärtur i dem på salsalektionen på söndag och eventuellt en stund på socialdansen efteråt. De passar, vilket känns toppen. Lite mystiskt dock eftersom de är i storlek 35,5. Men jag har insett två saker. 1. Jag måste börja måla tånaglarna. 2. Det är svårt att fotografera sina egna fötter i profil.De ser rätt läckra ut, eller hur?
Jag ser dock mest ut som Bambi på is i dem när jag försöker dansa än så länge. Practice makes perfect though!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger L said...

Jättefina!
(jag gillar att du har stökigt på rummet..hihi)

19/5/07 02:17  
Blogger Lilith said...

Thanks=)
Haha, så synd att jag har städat upp nu då.

20/5/07 15:00  
Blogger D-C said...

Holybaloly! Dom får jag låna va? >:)Jättefina.

22/5/07 13:20  
Blogger Lilith said...

David: Klart du får, om du får ner fötterna i storlek 35,5.:D

23/5/07 05:28  
Anonymous Anonym said...

gud vilka snygga! är också på jakt efter salsaskor. var har du köpt dina? :)

7/10/07 17:18  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se