måndag, april 16, 2007

Reslängtan

Nu längtar jag efter resan med varje fiber i min kropp.


Jag längtar efter dykningen. Att få glida i en våtdräkt, koppla samman regulatorn med tuben och västen, kränga på mig det hela och stappla fram till kanten på båten och sedan kasta mig i vattnet och viktlös flyta omkring i denna fantastiska undervattensvärld som tar andan ur mig och får mig att önska att jag kunde tillbringa timtal under ytan.


Det vackraste vattenfallet jag någonsin skådat som inte gör sig tillrätta på någon bild eller film. Erawan waterfalls i Kanchanaburi, Thailand. Blir återbesök där i sommar. Ska vissa Philip detta sanslösa skådespel.


Och så ska vi passa på att klappa på tigrarna för det missade ju jag förra året. Äntligen ska det bli av!

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gud va roligt detta ska bli. Jag känner mig helt sprallig. Detta ska bli så jäkla bra.

Livet leker jäkligt mycket nu =)

17/4/07 12:17  
Blogger D-C said...

Du får mitt hjärta att smälta med alla dina reseinlägg Lilith!

17/4/07 17:55  
Blogger Lilith said...

Philip: Jag blir alltid lika sprallig av att boka resor. Förberedelserna är ju halva upplevelsen!^^

David: Aaw!=) Kul att det är någon som står ut med mitt resetjat.

17/4/07 21:49  
Blogger Crowntwig said...

Vafan.. ibland reser jag till Malmö!

21/4/07 01:43  
Blogger Lilith said...

Det gjorde jag också en gång i tiden.^^

21/4/07 01:54  
Anonymous Anonym said...

Hej hopp....blir glad att se att du tyckte om dykningen.det är jag som har filmat.ha en underbar resa..
själv så blir det liveaboard resa till rödahavet i början av juni...kommer film därifrån senare..
kram håkan
gussethegreat@hotmail.com

7/5/07 09:23  
Blogger Lilith said...

Hallå!
Tyckte det var fantastiskt fint filmat. Antar att du dykt en hel del?
Röda havet lät inte helt fel. Själv hoppas jag på att ta ett dopp i Kalifornien i juni, men måste hitta någon lämplig dykplats. Du får ju nästan hojta till när du lägger upp filmen från röda havet.
Kram S

7/5/07 10:48  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se