fredag, april 13, 2007

Jag gråter som ett barn...

6 Comments:

Blogger Godot said...

Näää, jag fixade inte att titta. :(
Vet hur dåligt jag kommer att må.
Usch, vad gör vi hemska människor???

/Banana

13/4/07 19:14  
Blogger Lilith said...

Det är så fruktansvärt. Blev helt tagen på sängen och satt bara och grät.

14/4/07 00:36  
Blogger Crowntwig said...

Kände mig manad att kommentera det här.. Sitter på jobb nu och har inte mycket att göra, trillade in på din blogg via min egen. Nu är man plötsligt på hemskt humör, vilken fasansfull film! Det är en hemsk värld vi lever i kan man tycka...

14/4/07 07:51  
Blogger Lilith said...

Det är vidrigt och rakt igenom sjukt.=/

14/4/07 13:05  
Blogger Lo said...

det här var bland det vidrigaste jag har sett, känner mig helt chockad! Människan är en sån vidrig djurras, fy fan!

16/4/07 19:15  
Blogger Lilith said...

Illamående framkallande och ytterst chockerande. Sanslöst att sådan får fortgå i vår "civiliserade" värld.

16/4/07 21:12  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se