onsdag, april 11, 2007

Going to the US baby!

Mitt resesug har kommit ett steg närmare tillfredställelse. Pongo ringde förut. Han hade varit på Resia och bokat biljetter. 12 juni bär det av till USA. Landar i San Fransisco där vi har två hotellnätter bokade. Sedan tar vi hyrbilen, en Impala tror jag det var, och kör kustvägen ner till San Diego. Sedan flyger vi hem från San Diego den 26 juni. Behöver jag tala om att jag är löjligt exalterad? Didn't think so.^^

Ska beställa en resguide över Kalifornien, har sett en som verkar riktigt bra. Att resa med Pongo ska bli läskigt, men samtidigt kul. Har inte åkt någonstans med honom sedan jag åkte lastbil genom Europa med honom. Instängda i en hytt i tre veckor tillsammans. Inte toppenkul. Men det är trots allt tio år sedan. Så jag ser det som en utmaning och ett steg framåt i vår relation.

I San Diego ska vi hälsa på farbror Rune och hans fru Sharon. Ska nog även snoka upp någon dykfirma och ta mig ett litet dopp om tillfälle ges. Nu ska jag dock fixa ett nytt körkort (har inte kommit mig för att göra det sedan jag tappade bort det) så att jag kan beställa ett internationellt så att jag kan köra i USA. Salsa först dock!

Etiketter: ,

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

GUD vad roligt Lilith! Nu åker vi både ut i världen och reser i juni! Hoppas din resa blir fantastisk.
Kram.
/David.

11/4/07 19:42  
Anonymous Anonym said...

Vad roligt! Jag skulle också vilja åka till USA. =) Ses i morgon.

11/4/07 21:14  
Blogger L said...

åh vad kul! jag vill också ut och resa. ser fram emot vykort i sommar. och du kommer på inflyttningsfest någon helg i höst!

11/4/07 23:26  
Blogger Lilith said...

David: Detsamma! Kommer korsförhöra dig när du kommer hem från Kina!

Johanna: Det är bara att spara ihop och åka.=)

Hon: Vi borde åka någonstans du och jag! Hoppas att vykorten kommer fram den här gången.^^ Inflyttningsfest??

11/4/07 23:53  
Blogger L said...

du o jag borde definitivt åka nånstans ihop! jaa...jag startar kollektiv nu, kontraktet skrivs på imorrn. tjoho =)

12/4/07 00:03  
Blogger Lilith said...

Det låter toppen!
Vad är det för några du ska starta kollektiv med? Människor du känner eller främlingar?

12/4/07 20:23  
Anonymous Anonym said...

Åh vad roligt! Missa för allt i världen inte restaurangen "Pascucci" som ligger på state street i Santa Barbara (som ni kommer passera på 101an) deras ceasarsallad (och all annan mat också iofs) är to die for! Jag är avundsjuuuk.... Kram//Anna

13/4/07 11:11  
Blogger Lilith said...

Du tror inte en annan är avundsjuk på tiden du pluggade i Santa Barbara.:P Ska definitivt tänka på det när vi passerar.=)

13/4/07 17:14  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se