måndag, mars 26, 2007

Onelunchstand

Fina, fina dag. Solen var framme och alla människor är så vackra när de ler åt solstrålarna. Började med juridiken idag vilket var skoj. Dagen har dock varit lite tung. Drack ju absurda mängder kaffe under tentaveckan. Kom till den punkten att man får huvudvärk när man inte dricker kaffe på en dag. Drack sista i lördags. Söndagen värkte skallen. Idag bultade det så jag gick hem och la mig efter första föreläsningen. Fick dra ner alla persienner för ljuset var för starkt. Men pallrade mig i alla fall iväg till informationen om målgruppskurserna som vi ska välja inför hösten. Har bestämt mig för en som heter Psykisk ohälsa och livsvillkor som bland annat hålls av en av mina favoritföreläsare. Den ligger dock inte förrän termin 4. Nästa termin är jag dock inte lika säker på.

Har skämt bort mig med mascara nu i alla fall. Telescopic blev det, får se om den är något att ha. Lyckades på något vänster även investera i en foundation. Jag har aldrig ägt eller använt foundation tidigare så fråga mig inte varför.

Pratade en sväng i telefon med Deja förut. En sväng innebär en dryg timme. Hon gav upphov till myntandet av inläggets rubrik. Höll på att skratta mig fördärvad. Trevligt att höra av henne igen!

Har lyckats slarva bort min internetbankdosa så jag måste vända upp och ner på mitt rum så jag kan betala räkningarna. Känns lite halvjobbigt.^^ Imorgon ska jag sälja böcker till Mia, så då slipper jag nationalekonomi och statsvetenskapböckerna. Tungt att släpa på vägen dit, men det är det värt!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va fan har du gått och dött?! SKRIV!!! ^^

30/3/07 10:54  
Blogger Lilith said...

Så! Nöjd?:P

30/3/07 21:53  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se