onsdag, december 21, 2005

2 months to go

Upptäckte att det är den 21 idag. Så idag är det på datumet två månader tills jag åker till Thailand =) Härligt värre!

Igår var jag hos Deja och kikade på film. A lot like love blev det. Helt okej, men inte mkt mer. Såg förresten på film när jag var hos Sofie och Kriz i söndags. Hade väldigt trevligt. Då kikade vi på Mindhunters som jag sett tidigare. Den är riktigt söt. Sen såg vi nån rulle som hette The entity tror jag. Handlade iaf om en kvinna som blev våldtagen av ett spöke hela tiden och ingen trodde henne utan psykologen trodde det berodde på skammen av att hon masturberade (?????). Den var inget vidare. Sofie kikade förresten förbi här idag. Vi satt och sjöng med till Celine Dion's julskiva like back in the good old days. Riktigt mysigt faktiskt. Sen spelade vi igenom nästan hela Supermario på min 16-bitars :P

Deja for till London idag. Fuskigt! Har inte varit där på två år nu ju. Aja, det får bli en annan gång. Nu sparas alla slantar till Thailand. Lånade hem en thailändsk språkkurs för skojs skull. Tänkte lära mig några användbara fraser som "Hej", "Tack" och "Dra åt helvete". Dessvärre var det hack i hela jäkla skivan så han hakar upp sig på sawatsawatsawatsawat, vilket kan driva en till vansinne. Men de delar man lyckas höra ändå är hilarious. Det språket låter så kul så det finns ju inte =)

Fick musik idag av en vänlig och väldigt tålmodig själ. Det var snällt.
Bloggtoppen.se