fredag, december 23, 2005

Judas Priests ljuva toner strömmade ur högtalarna

Igår undrade Lisa om inte vi kunde ta en sväng på Ikano. Sagt och gjort, svängde upp till Ryd och hämtade henne och sen tog vi en shopp-och-tjöt-runda =) Längesen vi träffades så det var skoj. Nästa gång blir förhoppningsvis nyår när jag dessutom får se hennes nya lägenhet. Får hoppas att hon stannar i den här lägenheten ett tag så man vet var hon bor :P

Idag blev jag lite ledsen. När jag var på Ullared i augusti så köpte jag en skitläcker svart, transparent tunika. Då satt den lite tight över höfterna med det struntade jag i och köpte den iaf :P Provade den idag. Den sitter inte stramt över höfterna längre, däremot stramar den som sjutton över axlarna och bröstet =( Ha det varit för att jag fått större bröst hade jag väl inte klagat :P Men nu beror det väl på att jag tränat latissimus rätt hårt senaste tiden. La på mer vikt senast idag på latsdraget. =/ Iofs är det ju kul när träningen ger resultat, men ni förstår inte hur snygg den där tunikan är. Axlarna däremot förstår jag inte för jag är så fruktansvärt vek i axlarna så det är pinsamt :P Hade ju sparat den speciellt till jul så jag har inte använt den en enda gång. Så jag tänker inte låtsas om stramandet och ha den iaf imorrn.

Aja, apropå träningen så har jag kommit fram till att det blir roligare ju mer man tränar =) Blev bara fyra dagar den här veckan för gymmet är stängt lördag, söndag. Men sen blir det rull rulle igen =) Såg en förjävla snygg tjej på gymmet idag. Om man bortsåg från det faktum att hon inte hade nån tillstymmelse till bröst så var hennes kropp råläcker. Vältränad och fit som sjutton var hon.
Normalt när jag tränar så har jag md'n på för de spelar jämt en massa elektroniskt joll som jag inte står ut med. Men igår när jag klev in så hörde jag till min förvåning Judas Priests ljuva toner strömma ur högtalarna i form av Breaking the law. Blev jätteglad och skippade md'n. Under de två timmarna jag tillbringade i gymmet så var det hårdrock och metal nästan hela tiden förutom några avbrott med de där snubbarna som sjunger "alla vill till himlen men få vill ju dö". Gjorde mig kanonglad så när jag gick förbi receptionen på vägen ut sa jag till tjejen som stod där "kanonbra musik i gymmet idag". Då reser sig en pt upp bakom disken och säger att det antagligen var hans verk, vilket jag höll med om då han såg ut som en tvättäkta hårdrockare minus det långa håret =) Men idag var det återigen en av de söta fitnesstjejerna som skötte musiken så det blev att plocka fram md'n igen.

Har gjort chokladtryfflar idag som jag ska ge bort till släkten imorrn. Har fortfarande inte fått bort all choklad under naglarna så det blir nog till att klippa klorna =/ Fördelen med att göra chokladtryffel är att jag inte tycker om det själv så då finns det ingen risk att jag känner mig frestad att nalla av dem :P
Bloggtoppen.se