måndag, december 28, 2009

Träningshög - adrenalin är bästa knarket ever!

Karin frågade om jag hade lust att gå en sväng på mellandagsrean och sedan gå och bada bubbelpool samt basta på Valhalla. Nappade på shoppingen, men eftersom jag hade bokat ett bodypump-pass vid 17 så blev det lite tight att hinna med bubbelpool och bastu innan. Istället ringde Karin mitt gym och bokade samma pass. Så vi pallrade oss dit, men blev lite sena så de hann låsa dörren till bodypumpen (släpper inte in efter att passet börjat). Så vi rusade över till kickbox-passet och övertygade instruktören om att vi skulle få ta det istället. Haha, BAAAAAD idea. Ledordet var blodsmak! Instruktören var helt galen och bara vrålade i amerikansk armé-anda så man tog i tills fläckarna dansade framför ögonen och man inte kunde avgöra om det var blod- eller kräksmak man kände i munnen. Det har gått några timmar sedan passet och jag har redan ont i alldeles för många muskler. Kommer få en sådan absurd träningsvärk. Love it! Blev sjukt peppad av dagens pass. Följde Karins exempel och skaffade mig en inspirationsbild. Kommer aldrig komma i närheten av den form hon är i, men alltid trevligt med inspiration!

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se