tisdag, augusti 18, 2009

Ledighetsfrosseri

Min dag:
- Utflykt till Borås, hälsat på Philip och sett hans och Emelies lägenhet
- Skrivit på lägenhetskontrakt, it's mine baby!
- Våldgästat Andreas
- Fikat med Pia
- Softat framför SYTYCD
Är rätt nöjd över min dag, njuter till fullo av min ledighet.

Morgondagen innehåller c-uppsatsande för nästan hela slanten. Hinner vi klart i hyfsad tid hoppas jag kunna flirta med mig Tove till gymmet för lite Bodypump följt av lite salsa på Oceanen. Var på Bodypump igår = träningsvärk idag och ännu värre imorgon, men som instruktören sa: "bästa sättet är att träna bort träningsvärken!".

Etiketter:

1 Comments:

Blogger D-C said...

"För nästan hela slanten" med betoning på NÄSTAN! :)))
Och Bodypump hade du planerat alltså? aj aj ;)

20/8/09 18:41  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se