torsdag, juni 11, 2009

Spontanitet är grymt

Idag kom Ida lite spontant förbi. Hon mutade mig, The queen of the plattång, att fixa hennes hår i utbyte mot gratis middag. Efter maten följde vi ytterligare en impuls och åkte ut till ikea - me gusta mucho! Trots att skatteåterbäringspengarna brände i fickan köpte jag inga dumma saker. En gryta, en kniv, värmeljus, en blomma och en framtida present till Dejvan. Blev helt kär i den här hyllan också:

Vill göra mig av med mitt tråkiga nattduksbord som inte matchar något annat härinne. Tror denna hade kunnat funka istället och ge mig mer förvaring + plats för mer pryttlar, foton och böcker. Måste bara kolla måtten.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger D-C said...

Din stil :)
Köööööp den! ;)

12/6/09 23:41  
Blogger Lilith said...

Men den är dyyyyyr!:P

13/6/09 19:31  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se