fredag, juni 05, 2009

By the way...

...tentan gick över förväntan och det var faktiskt roligt att skriva den. Detta är dock ingen garanti för resultatet, men förhoppningsvis klarade jag i alla fall multiple choice-delen och behöver bara göra en komplettering på essä-delen.
Efter tentan gick vi och lunchade ihop på Bryggeriet. Därefter begav sig jag, David och Ingrid mot baracken utanför teatern för att utöva en av våra demokratiska rättigheter. Som belöning för gods dagsverke och avslutad termin blev det sedan Akademibokhandeln där jag och Ingrid botaniserade länge och väl i pocketutbudet innan vi valde fyra pocket vardera. För min del blev det:
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
Känn pulsen slå - Berny Pålsson
Sista kulan sparar jag åt grannen - Fausta Marianovic
Älskade krig - Johanne Hildebrandt

Nu ska jag duscha och göra mig iordning inför premiären av Mojito club ikväll. Dansa, träffa vänner, titta på när Andrea uppträder och bara vara. Under helgen tänker jag inte låtsas om det faktum att vi på måndag måste lägga i högväxeln vad gäller c-uppsatsen.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Karima said...

Hej!

Jag kikade precis lite på internet efter salsaskor, och fick upp en bild från din blogg på ett par svarta du hade köpt. Dom var verkligen skitsnygga, och undrar bara vart du köpte dem ifrån?

6/6/09 16:24  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se