torsdag, juni 11, 2009

Hårtrassel

Har lyckats få en tid hos frisören på måndag. Grundtanken var att jag skulle bleka slingor, men börjar nu bli skeptisk till denna idé. Har inte varit blond sedan 07 och blev mörk brunett någon gång under den hösten. Och jag trivs i mitt mörka hår, men sedan tröttnar jag på enformighet. Eftersom jag ser ut som en krullig gammal tant när jag klipper håret kort så är det mest färgen jag kan variera mig med. Vi får se, det kanske slutar med att jag bara klipper topparna.

Mörkbrunt?

Ljusbrunt?
Mörkblond?
Fjortisblond?


Etiketter:

4 Comments:

Anonymous L said...

Jag lägger min röst på mörkbrunt!

12/6/09 14:25  
Blogger Lilith said...

L: Det enda tråkiga är ju att det är den hårfärgen jag haft de senaste två åren.:( Börjar bli liiiite trött på den även om jag egentligen trivs i den.

12/6/09 16:55  
Blogger D-C said...

du är vacker som du är

12/6/09 23:50  
Blogger Lilith said...

Vad söt du är vännen!=)

13/6/09 19:33  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se