måndag, juni 01, 2009

Plugghäst

Jag hade beslutat mig för att det var okej om jag kuggade denna tenta eftersom jag ännu inte börjat plugga till den och det är ett par tusen sidor att läsa. Bättre än att idiotstressa och väcka magkatarren igen. Detta beslut tog jag i fredags. Igår vaknade jag upp med ångest över detta beslut och formulerade en plan. Så nu tänker jag ägna kommande fyra dygn till nästan enkom pluggande. Sedan får det bära eller brista. Går det att tillgodogöra sig en hel kurs på fyra dagar? Det återstår att se, men då har jag i alla fall provat. Magkatarr? Bring it on!

Så nu sitter jag och skriver ut gamla tentor, som tillsammans med ett gäng litteratursammanfattningar och mina pluggkort ska packas ner i väskan innan jag tillbringar hela dagen på ett bibliotek. Njuta av solen? Nej, det får bli på fredag, efter tentan.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Paola said...

Ryanair!! Igår såg jag det!! Jag vet måste bara övertala mor min! Jag lämnade en kommentar för ganska länge sen hos dig. Ett gammalt inlägg om gbg kongressen!! kram

2/6/09 13:06  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se