fredag, april 24, 2009

Snark

Gissa vem som somnade på föreläsningen idag. Yes, det var jag. Har totalt vant mig av vid att sitta i en föreläsningssal i timme efter timme. Och min dygnsrytm stämmer inte överens med schemat för fem öre. Vi börjar 8 varje morgon denna kurs. Förhoppningsvis hinner jag vänja mig innan kursen är slut.^^
Efter föreläsningen tog Anna och jag oss en välförtjänt fika i solskenet i vackra Linné. Gott kaffe och trevliga diskussioner. Vänner i solskenet är ett eminent sätt att spendera sin tid på.
Begav mig till Japan photo för att lämna tillbaka bilderna jag framkallat som kom i fel format. Sofie ringde när jag var där och sa att hon var i min lägenhet. När jag kommer hem har hon diskat och bäddat min säng (ja, jag var väldigt sen imorse och lyckades ändå somna på föreläsningen). Blev prat, youtubande, kinamat och film. Väldigt trevligt!

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se