söndag, april 19, 2009

Husesyn

Minns att jag när jag flyttade in här sa att jag skulle ta bilder av hur min lägenhet ser ut. Det blev inte av och nu har jag ingen fungerande kamera. Så när Deja var här i helgen passade jag på att ta ett par bilder. Här är min hall (och ja, jag ska tvätta dörren, men det är rena sisyfos-arbetet eftersom det blir smutsigt på en gång igen).

Mitt mini-kök. Har jag nämnt att min dröm är ett kök med tre plattor? Då kan man göra sås till maten.^^



Favoritdelen av lägenheten, min underbara balkong. Här med Deja som demonstrerar att man kan avnjuta en balkongfrukost i solskenet.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Micke said...

Vad snyggt du har det! Och jag blir väldigt avundsjuk på din balkong, det är det enda som min lägenhet saknar :(

20/4/09 22:19  
Blogger Lilith said...

Tack så mycket! Trivs faktiskt rätt bra även om jag drar mig lite för att fixa iordning här eftersom det bara är en studentlägenhet och jag inte är student så länge till. Men balkongen är fantastisk!

22/4/09 11:33  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se