onsdag, april 22, 2009

Vardagstristess

Idag har de äntligen kommit och fixat elen här. Så nu har jag för första gången sedan jag flyttade in i juni förra året en lampa i mitt rum. Känns bra.^^ Krävdes viss ansträngning dock, att spika upp kabeln, jag är lite för kort för att nå upp till taket från sängen så jag trillade ner från min kuddhög ett par gånger. Har lyckats skriva och printa ut 19 intresseanmälningar till privata hyresvärdar. Skrivit adresser och slickat igen alla kuverten - följaktligen har jag hela tungan full med papercuts. Sista kuvertet blev lite rosafärgat i kanten. Skrivit ett par arbetsansökningar. Ringt och bråkat med banken. Skrivit mail till kursansvarig för C-uppsatsen och talat om att vi inte kommer lämna in i tid. Letat efter böcker till metodkapitlet som det inte är två veckors beställningstid på. Svarat på en massa mail. Sorterat mina räkningar. + ett gäng andra "bra" saker. Nu är jag så uttråkad så ögonen går i kors. Dags för någon form av mat med Vänner som sällskap innan jag dör av tristess.

Etiketter:

Bloggtoppen.se