onsdag, augusti 29, 2007

Back to school

Skolan gick bra och motivationen steg sakta, men säkert ju längre dagen gick. Alla blev lagom förvånade när kursansvarig kliver in och börjar prata knappt förståelig svenska. Hon bröt så grovt på danska så alla satt som frågetecken första halvan av föreläsningen. Man vande sig dock efter ett tag. Härligt att se alla saknade ansikten igen. Längesedan jag träffade Show-Anna, David, Johanna och alla andra.
Har jag tur så fixar min ängel, Kickbox-Anna (som jag egentligen borde börja kalla Thaibox-Anna eller möjligtvis Muaythai-Anna eftersom hon bytt till det), bil till på måndag så jag kan flytta över möblerna. Vore helt underbart. Längtar konstant nu, ännu mer varje gång jag kliver ut i köket här.
Nu ska jag se till att göra någon nytta innan det är dags att bege sig iväg på salsa igen.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger D-C said...

Ja det var kul att hälsa på dig.
LYCKA TILL MED FLYTTEN!!!

30/8/07 14:21  
Blogger D-C said...

pöss

2/9/07 23:41  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se