onsdag, april 18, 2007

No more

We did it! We freakin' did it! Sämsta tentaresultatet hittills, men jag klarade den! Individ och grupp är historia. No more. Har aldrig varit så säker på ett U, men det gick, med minsta möjliga marginal. Är så löjligt glad!

Efter att alla skuttat omkring och kramats och klappat varann på ryggen och lagt av små glädjetjut vandrade vi i stort sällskap bort till Flygarns haga och intog välförtjänta alkoholhaltiga drycker. (Tror jag just slog rekord i längsta mening i den här bloggens historia.) Där utvecklade vi teorier kring huruvida man blir upphetsad av att se sin partners könsorgan (eller någon annans). Detta och mycket annat. Väldigt trevligt.

Nu ska jag göra fullkornspasta med köttfärsås ur min underbara GI-kokbok, sätta igång lite tvätt, förtära maten till ett avsnitt av Grey's anatomy (fick hem första delen av säsong 2 på dvd häromdagen) och sedan bege mig till salsan. All in all - a beautiful day.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger L said...

Stort grattis till dig darling

18/4/07 22:09  
Anonymous Anonym said...

Grattis! Alltid skönt att få ett G när man varit övertygad om ett U. =D

18/4/07 22:49  
Blogger Deja said...

Grattis! Jag sa ju att du säkert skulle klara den, du analyserar alltd för mkt :p *kram*

18/4/07 22:55  
Blogger Lilith said...

Thank you! Thank you! Thank you!

Deja: Det handlade inte om att analysera för mkt, det var en hårsmån ifrån U så det kunde varit vilket som.

18/4/07 23:04  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se