måndag, februari 05, 2007

"Jag fixar biffen!"

Fortfarande inget nät. Fortfarande lika frustrerad. Men imorse hade kanadensaren skrivit "Jag fixar biffen!" på anslagstavlan i korridoren så nu kanske det händer något. Finns lite att berätta i alla fall. Kårfest och utgång i torsdags, klippning i fredags, besök lördag-söndag.
Idag har Kickbox-Anna och jag pluggat duktigt. Sitter hemma hos henne och stillar mitt nätbegär medan hon lagar middag åt oss. Läser för övrigt en bok med undersökningar kring tonårsflickor med Turner syndrom där absurt många symptom stämmer in på en tjej i min gamla gymnasieklass. Stämmer med största sannolikhet inte, men ändå absurt att det är så himla många grejer som passar in.

20 sidor kvar i boken, sedan har jag läst den från pärm till pärm idag och då får det vara nog! Återvänder när tillfälle ges.^^

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Jag undrar hur du gör för att lägga in videos på din blogg? Skulle vara evigt tacksam för ditt svar!

6/2/07 00:43  
Blogger Lilith said...

Jag kopierar Embed-länken som man hittar i rutan till höger om videon på youtube och klistrar sedan in den i html-koden i inlägget. När du skriver ett inlägg kan man ju i högra hörnet av rutan välja mellan flikarna compose och html. Välj html där och klistra in så dyker den upp i inlägget sedan. Förklarar jag dåligt kan jag intyga att Hannah som jag länkat till är duktig på att förklara.^^

8/2/07 16:11  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se