söndag, februari 11, 2007

Sexparty - den perfekta förfesten

Mycket trevlig helg måste jag säga! I fredags bar det av ut till Frida i Majorna för födelsedagsfest i deras fina hus. Kanonfest! Giftig bål, mängder med trevliga människor, högljudd musik och mycket dans, socionomprat, allmänt skitsnack (i och för sig skulle man kunna innefatta socionomsnack här också ^^), lutande golv och mycket skratt.

Igår blev det en tur hem till Julia istället för födelsedagsfest. Kvällen inleddes med sexparty. Eftersom det var min första gång på ett sådant måste jag ju dela med mig lite av mina upplevelser. Tjejen som demonstrerade kom med en monstruöst stor väska fylld med kläder, oljor, leksaker och diverse godsaker. Vi åt massageoljor och glidmedel med smörkola-, lakrits-, passionsfrukt-, melon- och jordgubbssmak. Provade fördröjningsspray på läpparna, kändes som tandläkarbedövning. Försökte åstadkomma Linda Rosing-läppar med sånt medel som ska göra läpparna plutiga. Hon som demonstrerade sa att det skulle svida lite, men vi hade ju bedövade läppar så det märkte inte vi.^^ Testade elasticiteten på penisringar. Höll mängder med dildos mot nästippen som tydligen ska ha rätt känslighet för att man ska kunna göra en bra bedömning. Visste du om att det finns dildos med olika intervallprogram? I sure as hell didn't. Vissa hade absurda funktioner, andra var groteskt fula eller alldeles för discoanpassade. Den vidrigaste var en klargul som var utformad som en mullvad som höll en blomma i handen. Skojar du med mig?? Vem utformar dessa tingestar? Och vad tänker personen med? "En klarblå double-dolphin får säkert igång henne!" Vidare hade vi "Den outtröttliga tungan", fruktansvärt grotesk sak som såg ut som en kotunga. Jag har någon oförklarlig spärr som gör att jag inte kan förknippa djur med sex. But that's just me, obviously, med tanke på att de djurutformade leksakerna säljer. Det var bara tjejer, men lagom till den outtröttliga tungan kliver en ensam kille in. Jag tyckte allt lite synd om honom, men han sa att han fick se det som lite utbildning.^^ Alla fick sedan gå in i ett rum med henne och göra en beställning (frivilligt förstås, men för att man inte skulle kunna peka ut de som gick in som att de beställde). Väldigt proffsigt och hon som demonstrerade var jätteduktig.

Vi kom i alla fall fram till att sexparty är den perfekta icebreakern på förfesten. Senare kom resten av grabbarna och festen blev en succé. Kanonkul kväll!

När jag kom hem satt Anton uppe, ungefär lika påverkad som jag. Så vi satt uppe och tittade på Gremlins. Vid halv fem på morgonen ringde Patrik och tyckte att jag skulle komma till Brunnsparken och äta falafel. Jag tackade nej och gick och lade mig istället.^^ Vaknade vid tio imorse och var jättepigg. Så jag kommer nog däcka vid åtta-tiden ikväll. En toppenhelg har det i alla fall varit! Imorgon är det måndag och jag är lika glad för det!

3 Comments:

Blogger D-C said...

Det var dumt att jag inte var med på Fridas fest, men efter ditt inlägg börjar jag tycka att det var ännu värre att jag missade sexpartyt! =))

12/2/07 00:09  
Anonymous Anonym said...

Åhh, det låter verkligen som en fest för mig ;) Haha! Kommer inte till skolan idag, men vi ses i morgon. Puss hej!

12/2/07 10:23  
Blogger Lilith said...

David: Ja, du borde kommit på båda festerna. Verkligen jättetrevligt! Du får se till att dyka upp nästa gång tillfälle ges.^^

Johanna: Hehe, vi kanske får se till att anordna ett sexparty någon dag. Jag har numret till tjejen som demonstrerade och hon sa att det bara var att höra av sig om man är intresserad. Så får vi bjuda in David ;) Ses imorgon!

12/2/07 12:05  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se