onsdag, november 22, 2006

Tentautlämning

Jag klarade tentan! Jag är inte helt bakom flötet med andra ord. Kursansvariga var lite elaka av sig imorse. De började med att gå igenom tentan INNAN vi fått tillbaka den. Då satt man där och analyserade utifrån de riktlinjer de gav kring svaren och kom självklart fram till att man gjort massor fel. Till slut fick vi så ställa oss på kö och hämta ut tentorna och signera listorna. C-klassen fick självklart gå sist. Vilket irriterade oss lite med tanke på att B-klassen redan visste sina resultat. De kunde väl gott gett sig till tåls tills vi fått våra.^^
Öppnade kuvertet, bläddrade febrilt och plötsligt fastnar ögonen på ett stort G. Omedelbar lättnad. Jag klarade det! Ringde och väckte Martin för att meddela. "Du låter inte helt nöjd?" Lättnaden följdes nämligen av missnöje. Jag har inte fått ett G på många herrans år. Måste nog vänja mig vid det för jag kommer definitivt inte få VG på ekonomitentan som står näst på tur.^^

Efteråt satte jag, Anna och Sara oss på KTB och pluggade. Jag läste ut Statsbyggnaden bara för att inse att jag inte kan läsa Kommunalpolitik. Den finns inte att uppbringa. Anna och jag käkade lunch på Sprängis. Vi tog en ordentlig promenad ut till ett glutenfritt bageri i Masthugget. Har inte haft problem med stövlarna tidigare, men nu har jag minsann ont i fötterna. Ovansidan på min vänstra fot har en långsmal, blåröd knöl tvärs över som känns nästan svampig om man trycker på den. Aja, fina är de i alla fall! Efter det hade vi feedback på grupparbetet i ekonomi. Fick väldigt konstruktiv kritik vilket kändes bra efter att ha hört de andra gruppernas utlåtanden om hur hon sågade av dem i höjd med fotknölarna.

Tränade för första gången på alldeles för länge. Tog ut mig totalt på löpbandet vilket kändes väldigt bra. Orkade inte laga mat när jag kom hem så jag åt knäckebröd med makrill på. Något jag tittat misstänksamt mot varje gång Martin ätit det. Det var faktiskt gott!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha! Jag visste att du skulle borja lukta fisk nar som helst!

23/11/06 16:52  
Blogger Lilith said...

haha, det var ett nedrans tjat om fisken :P

25/11/06 02:33  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se