onsdag, november 15, 2006

Hillbilly

You gotta be kidding me. Min framtand gick sönder första gången när jag var 10 eller 11. I nionde klass gick lagningen sönder. Sedan dess har lagningen gått sönder ungefär vartannat år. Senast i maj i år. Och idag, nu, nyss! Det är en framtand, den går INTE att dölja. Det bästa är att jag ska jobba på kårpuben imorgon och ha fest på lördag. Funderar på att klä mig som en äkta hillbilly så jag matchar tanden. Ungefär så där het känner jag mig just nu *pekar på bilden*

Så imorgon blir det till att ringa runt akut och leta tandläkare som har tid snarast möjligt. Sannolikheten att jag hittar någon är väl dock rätt liten. Har jag tur så får jag sedan länsa sparkontot helt enkelt.

Behöver jag nämna att diverse grova ord kom ur min mun när jag upptäckte att lagningen lossnat?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lät det nå´t i stil med..."#¤%&/()(/&%¤#"#¤%&/"?

:)

/Banana

16/11/06 19:28  
Anonymous Anonym said...

Jag ramlade och slog i kökssoffan när jag var liten. Slog ut delar av båda framtänderna. Fast jag hade sån fruktansvärd tur att det var mjölktänder. De ruttnade innan jag tappade dem. Tur att jag var liten och inte tänkte på hur inte snyggt det var.
Hoppas den sitter när du fixar den nu. :)

17/11/06 00:50  
Blogger Lilith said...

Banana: Stämmer rätt bra ja :D

Hannah: Hehe, jag hoppas den sitter i ett halvår iaf :P

18/11/06 19:27  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se