tisdag, november 21, 2006

Tentaresultat

Vi får tentaresultaten imorgon. Men under föreläsningen idag fick vi veta att B-klassen redan fått reda på sina resultat. Så efter föreläsningen rusade jag och Anna bort till institutionen och kollade. Hittade inte ett enda resultat. Frågade i expeditionen. "Vi råkade sätta upp B-klassens av misstag, men har tagit ner dem nu. Alla får sina resultat imorgon." Hade ju fått upp pulsen av förväntan så det blev ju lite av en antiklimax. Anna och jag gick och åt tillsammans precis som igår. Väldigt trevlig vana måste jag säga!

Väl hemma igen säger Patrik att resultaten ligger upp på Studentportalen. Letar snabbt fram inloggningsuppgifterna och loggar in. "Inga resultat har registrerats i Ladok än". Gah! Så det blir helt enkelt till att ge sig till tåls till imorgon. 8.15 börjar vi och får resultaten samt går igenom tentan. Gissa om jag kommer vara ett vrak. Men det bådar gott. I hela B-klassen var det en enda stackare som fick U. Så jag borde ju rimligtvis klarat mig. Eller? Återkommer imorgon!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha, det var inte sådana bollar. Det var typ godis eller något. =) Var bara tvungen att påpeka det på momangen. HAHA. Pussar Johanna

22/11/06 15:52  
Blogger Lilith said...

Johanna: Anade det, men det lät så roligt så jag var tvungen att pika lite :D

3/1/07 20:08  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se