måndag, juni 12, 2006

Sweden rock festival

Slog alla förväntningar. Hade otroligt kul och njöt i fulla drag. Åkte ner i onsdags eftermiddag och kom hem igårkväll.

Hade med oss på tok för mycket grejer. Så när vi kom fram och till slut hittat en parkering kom vi underfund med att det inte fanns en suck att vi skulle kunna bära allting bort till festivalområdet. Lämpligt nog hade parkeringen en kille som åkte omkring på fyrhjuling med kärra efter. För 20 kr per person fick man lasta upp sig själv och allt sitt skräp på kärran och fara med. Praktiskt värre. Packades ihop med ett skånskt par som hade minst lika mkt som oss med sig. Vi beslutade oss för att hjälpas åt och blev sedan grannar. Trevligt trevligt.

Sofie och jag lyckades med bedriften att sätta upp tältet på ungefär 20 minuter den här gången. En klar förbättring från förra gångens 2 timmar.

Träffade massor nya människor, något jag saknat sedan resan. Underbart! Alla möjliga och omöjliga karaktärer.

Kommer ett lite mer omfattande inlägg senare. Men allt som allt hade vi det underbart och 7-9 juni nästa år är redan inbokade.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grym festival! Jag lyckades också ta med mig för mycket.. märkligt fenomen.. :)
Ha det gött! :)

13/6/06 15:17  
Blogger Lilith said...

Haha, varför gör man jämt det??
Läste på din blogg att du jobbat. Vad jobbade du med? Enbart chaufför? Lyckades inte kommentera på din blogg, för lat för att regga mig ;)

14/6/06 17:51  
Anonymous Anonym said...

"Bara ifall att... "-syndromet antar jag.. Ifall det regnar, blir jättevarmt, jättekallt osv..
Tycker det är skitdåligt att man måste vara reggad för att kommentera min blogg så nu skaffade jag en gästbok istället! :D
Jobbade bara som chaufför, riktigt skoj faktiskt! :D Fast det tog ett tag att lära sig köra automat-växlat.. :)

22/6/06 11:25  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se