måndag, juni 12, 2006

Höjdpunkter under SRF

Utan inbördes ordning:

  • Def Leppards spelning. Underbar stämning och kanonbra musik. Fick dessutom en riktigt bra plats tack vare den erfarne Tan.
  • Vildsvinskebaben. Där kan man snacka om gourmetmat. Mums!
  • Dialektteorierna. Alla som kom fram och snackade som gissade vart man kom ifrån baserat på min dialekt. Inte en enda träffade rätt. Några av buden var: Borlänge, oräkneliga ställen i Skåne och Blekinge, Göteborg, Sundsvall, Gävle, Stockholm och Jönköping.
  • Tans stunttrick. Vi satt i deras husbil och drack och hade oss. När han helt plötsligt bestämde sig för att prova att hoppa ut genom husbilsfönstret med huvudet före. All konversation i husbilen stannade av och vi fånglodde med munnen på vid gavel. Kul såg det ut i alla fall.
  • Davids ansiktsuttryck. När han berättade att han däckat så han missat både WASP och Def Leppard den stackaren. Visste inte ett en sådan stor människa kunde se så ynkligt valpig ut. Kanske ingen höjdpunkt egentligen, men han såg så söt ut.
  • Alla människor man träffade. Skåningarna i kärran på väg till campingen. Grannen som alltid ville vara med och bestämma vad vi skulle dricka. Norrmannen som bjöd oss på öl. Johnny som försökte fyllecharma mig till att gå på Nevermore. Människorna i kön till duschen. Pocke som satt sönder en stol och lekte vampyroffer åt Sofie en hel natt. Diverse boardfolk som kom fram och hälsade. Mexikanen som tyckte att världens bästa festival ägde rum i Sverige. Killen framför Gotthard som hade noja på att dränka alla i vatten. Schweizaren som åkte hit enbart för WASP.
  • All underbar musik. Musik dygnet runt, överallt, precis hela tiden. Äntligen var jag i mitt rätta element.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Var det inte du som drog med mig längre fram i svallvågorna av diverse tjockisar?

Jag är duktig på stunttrick.

13/6/06 23:34  
Blogger Lilith said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

14/6/06 17:46  
Blogger Lilith said...

Det var nog lite både och, men du var skickligast.

Japp, nu förväntar jag mig ännu bättre och mer hisnande stunttrick nästa år. Så det är bara att sätta igång och fila på dina skills.

14/6/06 17:50  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se