onsdag, februari 01, 2006

Lista

Hittade den här på Ulrikas blogg: Älskade Beijing (finns med bland mina länkar).

Fyra jobb jag haft:
1. Vårdbiträde
2. Kassabiträde, Akademibokhandeln
3. Kassabiträde/lagerarbetare, Musicstore
4. Telefonförsäljare ("Hejsan! Jag ringer för Hörselskadades riksförbund och undar om ni vill spendera 150 riksdaler på 20 otroligt fula brevmärken föreställandes förvrängda blommor?")

Fyra platser jag bott på:
1. Skäggetorp, Linköping
2. Bankekind, Linköping
3. Södertälje
4. Ljusdal

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Grey's anatomy
2. Gilmore girls
3. Cityakuten
4. One Tree Hill

Fyra platser jag varit på semester:
1. London, UK
2. Spanien
3. Grekland
4. Bournemouth, UK

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Rockstar
2. Too fast, too furious
3. Love actually
4. Dirty Dancing (I hate to admit it, but it's true)

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. www.backpacking.se
2. http://ensvenskbridget.blogspot.com
3. http://alskadebeijing.blogspot.com
4. http://saintkildaroad.blogspot.com

Fyra favoriträtter
1. Svamp- och köttfärsbiffar med pasta
2. Bakad potatis med kycklingröra på Steve's
3. Exets farsas kyckling med jordnötssås
4. Taco i vilken form som helst

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1. Thailand
2. Bolivia
3. Rom
4. London

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
1. Swartz
2. Deja
3. Karin
4. Frida

1 Comments:

Blogger L said...

oooh! rolig läsning =) vad sägs om tacokväll nån gång?

1/2/06 21:47  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se