lördag, januari 21, 2006

Babe I'm gonna leave you

Försökte ju då slingra mig ur det hela med det där projektet. Gick inget vidare. Dagen efter jag fick erbjudandet var ju självklart inte handledaren där. Sedan igår så försökte jag dra mig ur genom att säga saker som att 3 månader verkade lite lång tid att lägga på något jag inte kände mig hundra på. Att jag inte riktigt trodde det var min grej då det huvudsakligen var avsett för ungdomar med ett handikapp eller annan etnisk tillhörighet. Kom med diverse negativa kommentarer. Men hon lät sig inte nedslås av det. Allt kommer vara helt underbart så de där tre månaderna kommer kännas för lite. Och nu har de tydligen frångått inriktningen till utländska och handikappade ungdomar (vilket är anledningen att de får pengar för att göra det) och "söker driftiga, intresserade och målinriktade ungdomar som dig". Vad fasen! Och så hann vi liksom inte diskutera klart för hennes skjuts stod utanför dörren och trampade. Så jag ska knata tillbaka dit på måndag igen. Hurra.

Igår var jag och tränade med Swartz igen. Och det kändes bra igen! Hon var motiverad och dessutom slet hon jättehårt så det var helskoj. Dessutom har hon köpt egna träningshandskar nu så då slipper vi dela på mina. Ska träna igen på söndag. Och sedan blir det filmkväll hos henne. Då får jag se hennes nya lägenhet för första gången.
Bloggtoppen.se