onsdag, februari 01, 2006

3 veckor återstår

Sedan beger jag mig mot värmen =) Känns kanon! Har läst om en massa skoj man kan hitta på. Köpt det mesta som behövs. Förutom solskydd. Var på apoteket idag. De hade bara upp till faktor 12. Skojar de med mig eller? Kommer ju bränna mig sönder och samman. Får gå och kolla nån annanstans. Har även mailat en del med en massa folk som ska ner dit ungefär samtidigt. En av de tjejerna ska ringa mig imorrnkväll så ska vi snacka lite. Frida heter hon. Sen har jag ju snackat en del med Malin. Fast hon skulle ha med sig någon annan nu också så vi får väl se hur det går.

Poängen med allt det här babblandet var iaf att det börjar närma sig. Och de som vill följa min resa får skriva en kommentar med mail så kan jag lägga till er på min resdagboksbevakning. Kommer inte använda bloggen för det är lättare med bilder och så på backpacking.se.

Idag fixade jag förresten min dator alldeles själv. Kom fram till att det var nätaggregatet som höll på att skära ihop så jag for iväg och skaffade ett nytt sånt. Sen var det bara att gräva runt lite i datorn och sätta dit det nya. Skoj faktiskt =) Av nån anledning så är det ofta skoj att göra saker som man inte vet hur man gör. Kanske beror på att det är så tillfredställande när man väl lyckas?

Nu ska jag sova. Godnatt allesammans!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill ju veta va du sysslar med i Thailand=) Får jag länka till dig på min blogg också? Krams

1/2/06 09:52  
Blogger L said...

Lägg till mig om du inte redan gjort det =)

1/2/06 11:09  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se